Tiedote – Antti Ruuskasen toipuminen ja valmistautuminen kohti Rioa

Antti Ruuskasen liki kahden viikon mittainen harjoitustauko on päättynyt. Toipuminen Amsterdamin keihäsfinaalin aikaisista loukkaantumisista ja häntä muutoinkin vaivanneista terveydellisistä ongelmista on sujunut hyvin ja hän on päässyt aloittamaan viimeisen valmistautumisjakson Rion Olympialaisiin.

Hän valmistautuu Rion kisoihin yhdessä valmentajansa Jarmo Hirvosen, sekä muiden taustajoukkojensa kanssa lähinnä Tanhuvaaran Urheiluopistolla. Tärkeitä henkilöitä valmistautumisessa ovat valmentaja Jarmo Hirvosen ohella lääkäri Jukka Siljander, fysioterapeutti Petri Kukkamäki ja hieroja Asko Vehviläinen.

Antti Ruuskanen heittää seuraavan kerran tosimielellä vasta Rion Olympiakisojen keihäänkarsinnassa. Näin ollen tulevalle viikonlopulle suunnitellut Joensuun Eliittikisat jäävät hänen osaltaan väliin. Antti Ruuskanen ei myöskään osallistu Rion Olympialaisten valmistavalle leirille, vaan hän lähtee kohti Rioa vasta 10.8.2016, tähän on syynä valmistautumiseen tulleet muutokset.

Valmentaja Jarmo Hirvosen mukaan valmistautuminen on alkanut hyvin ja aika kuntoutumiseen Rion Olympialaisiin on riittävä, mikäli mitään yllättävää ei enää loppuajalla tapahdu. Urheilija itse on luottavainen ja pitää ensiarvoisen tärkeänä nopeaa ja asiantuntevaa hoitoa ja kuntoutusta tukevia toimenpiteitä, joita hän on saanut Kuopiossa lääkäri Jukka Siljanderin johdolla Amsterdamin loukkaantumisten jälkeen.

Antti Ruuskanen ja valmentajansa Jarmo Hirvonen toivovat urheilijalle valmistautumisrauhaa Rion Olympialaisiin. Kumpikaan heistä ei vastaa toimittajien kysymyksiin tai haastattelupyyntöihin ennen Rion Olympiakisoja. Antti Ruuskanen on median tavoitettavissa seuraavan kerran Rion Olympialaisissa Suomen joukkueen virallisissa tiedotustilaisuuksissa. Valmentaja Jarmo Hirvonen kommentoi Antin heittoja seuraavan kerran Rion keihäskisojen (karsinta ja finaali) aikana.

Tästä syystä kaikki asiaan tai Antti Ruuskaseen liittyvät kysymykset ohjataan Oy Business Athletics Ltd:lle. Oy Business Athletics Ltd hoitaa Antti Ruuskasen manageroinnin, tiedottamisen, sekä mm. kaiken Antti Ruuskasen kaupallisuuteen ja sopimuksiin liittyvät asiat.

Tiedottamisesta vastaa Jarno Lindblom. Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä, joko sähköpostitse jarno.lindblom@businessathletics.fi tai puhelimitse +358 44 5255888. Tietoa Antti Ruuskaseen liittyen löytyy myös sivuiltamme www.businessathletics.fi tai www.anttiruuskanen.fi sekä keihäänheittäjä Antti Ruuskasen virallisilta FB-sivuilta.

Comments are closed.